FAQ/Ondersteuning

Veelgestelde Vragen

Elke organisatie die zijn uitgaven beter wil beheersen en er tegelijkertijd voor wil zorgen dat leveranciers op tijd betaald worden, heeft baat bij onze oplossingen.
We zien vaak één of meer van deze attributen bij onze klanten: fysiek verspreide vestigingen, meer dan 20 medewerkers, meer dan 200 aankoopfacturen per maand, productie obv projecten, veel leveranciers, ... deze lijst is echter verre van volledig. Stuur ons een bericht en we bespreken in hoeverre onze oplossingen waardevol voor je zijn.

Ja, op de meeste modules kun je je afzonderlijk abonneren, zodat je de kosten kunt beperken door in te schrijven op wat je echt nodig hebt.

Hoewel sommige ERP's functies bieden die het pre-accounting proces ondersteunen, onderscheidt de oplossing van Fitek zich door het gebruiksgemak, de automatiseringsgraad en de intuïtieve gebruikersinterface. Deze voordelen zorgen voor een snelle doorvoer en effectiviteit van de ondersteunde processen.

We integreren met haast alle ERP's die op ons pad komen, een 40-tal tot dusver. Stuur ons een berichtje als je twijfelt of Fitek met de jouwe kan integreren. We zullen onderzoeken wat de beste oplossing is om te integreren met jouw IT systemen.

Ja, één gebruiker kan rollen hebben in meerdere entiteiten. Vreemde valuta ondersteunen is tegenwoordig vanzelfsprekend.

De goedkeuringsworkflow is gebaseerd op gebruikersrollen en zeer flexibel in te stellen. Allerlei sequentiële, parallelle en op factuurgegevens gebaseerde variaties zijn mogelijk. We zijn ervan overtuigd dat zowat alle organisaties in staat zullen zijn om de workflow naar hun voorkeuren en beleid in te richten.

De diensten van Fitek voldoen aan de GDPR regels en zijn ISO27001 gecertificeerd.

Bij AWS (Amazon Web Services) in Frankfurt.

Ja, dat klopt.

Theoretisch kan de implementatie van onze oplossingen binnen een dag plaatsvinden, inclusief het uploaden van uw bedrijfsspecifieke gegevens zoals het rekeningstelsel of een leverancierslijst. Echter, afhankelijk van uw specifieke behoeften en beveiligingsbeleid, moeten doorlooptijden voor integratie per geval met klanten besproken en bepaald worden.

We hebben een support team dat tijdens de kantooruren klaarstaat om jouw vragen en verzoeken te beantwoorden en problemen op te lossen.

Ons platform is gebouwd voor de cloud en draait bij AWS (Amazon Web Services) in Frankfurt.

Ja, de mobiele app ondersteunt de goedkeuring van facturen, inkooporders en onkostennota's. De app ondersteunt ook medewerkers bij het indienen van hun onkostennota's en bonnetjes.

Heeft u geen antwoord op uw vraag gevonden?

Lees onze documentatie

Contacteer support