Automatiseer je boekhouding. Win tijd terug.
FitekIN neemt het handmatige werk weg van factuurinvoer, boekingen en goedkeuring - zodat je je kan richten op inzicht, niet op invoer.
Slimmere Boekhouding
FitekIN automatiseert jouw pre-boekhoudtaken – van factuurregistratie tot boekingen en goedkeuringen – en maakt je team productiever.
Het maakt niet uit hoe groot je vandaag bent, door automatisering schaalt het systeem mee: blijf groeien en bespaar tijd en moeite in elke fase van jouw bedrijf.
Gebouwd voor Efficiëntie
FitekIN geeft je de tools om jouw financiële processen te automatiseren, standaardiseren en verkort doorlooptijden.
Geautomatiseerde data extractie
FitekIN haalt met behulp van OCR en AI alle financiële gegevens uit facturen en bonnetjes - alles wat nodig is voor jouw boekhouding, inclusief leveranciersgegevens, factuurdatums, factuurregels, totalen en BTW-tarieven.
FitekAI & leveranciersregels
FitekAI boekt voor jou: automatisch bepalen van rekeningen, kostenplaatsen, afdelingen en projectcodes op basis van historisch gedrag of vooraf gedefinieerde regels op maat van die ene leverancier waar het anders moet.
Goedkeuringsworkflows
Routeert documenten automatisch naar de juiste goedkeurders, met notificaties en herinneringen.
Integratie boekhoudsysteem
Synchroniseert verwerkte documenten met je ERP- of boekhoudsysteem, zonder dubbele invoer.
Wil je meer weten?
Neem contact met ons op om een demo aan te vragen of een afspraak te maken voor een gesprek met ons team.